Інтегрований урок в 5 класі з образотворчого та музичного мистецтва
Тема уроку: Музичний
натюрморт.
Мета уроку:
Навчальна:
навчити визначати особливості емоційного змісту музики, засобів музичної виразності;
ознайомити дітей із музичними інструментами, видами оркестрів;
ознайомити учнів з різними видами і жанрами образотворчого мистецтва. Провести бесіду про один із жанрів - натюрморт.
вчити дітей малювати натюрморт, передаючи правильне розміщення, розмір, форму, пропорції і колір предметів
через емоційний зміст симфонічної музики вплинути на емоції та почуття учнів;
розвивати вокально-хорові та музично-ритмічні навички;
розвивати вміння, виконувати малюнок у певній послідовності, передавати форму предметів акварельними фарбами
формувати зорово-слухове сприйняття, творчі здібності учнів;

- виховувати емоційну чутливість, здатність до емоційних хвилювань, розуміння почуттів і думок, які виражені в музичних та живописних творах;
виховувати інтерес до творчості художників, композиторів, музичних інструментів.
- Методи уроку: словесні, наглядно-слухового показу, порівняння, емоційноїдраматургії, роздумів про музику та про твори образотворчого мистецтва .
Докладніше можна знайти : http://www.teacherjournal.com.ua/
("Учительський журнал он-лайн" .Урок розміщено від 17.02.2015)
Малювання композиції «Мама в інтер’єрі» (4 клас)
МЕТА: поглибити
знання про основні закономірностей
зображення людини;
формувати уміння
пропорційно розташовувати
частини тіла;
розвивати
умінь і навички
створювати образи людей, їх настрій засобами графіки, живопису;
виховувати любов, повагу до найсвятішої людини на
світі – матері, інтерес до поетичного слова.
МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ: бесіда, поетична сторінка,
художня галерея, словникова робота, рефлексія.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ: передача учнем
образу своєї мами, бабусі.
МАТЕРІАЛИ УРОКУ: альбом-посібник, фото мами (бабусі), фарби, набір пензликів,
палітра, серветки, стаканчики з водоюю.
НАОЧНІСТЬ: таблиці,
малюнки, фотографії, ілюстрації із зображенням жінок, репродукції картин
побутового жанру, інтер'єру.
ТИП УРОКУ: комбінований з елементами тренінгу.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ
МОМЕНТ
1.Перевірка готовності до уроку.
2.Привітання вчителя.
- Добрий день,
ярада вас бачити в своїй міні майстерні.
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.Зворотній зв'язок. «Знайомство».
Завдання:
Назвати своє ім'я і продовжити фразу: «Найбільше мені запам'яталося …Дякуємо!
2. Правила роботи в класі.
3.Оголошення теми уроку.
Тема уроку – «Мама
в інтер'єрі»
4.Очікування.
-Що очікуєте від
сьогоднішнього уроку?
5. Вивчення нового матеріалу
Бесіда.
-
Яке
наближається свято?
-
Які
відчуття виникають, коли ви чуєте слово «мама»?
-
Мама
яка?
-
Що
робить мама?
-
Чи
можемо полегшити труд своєї мами»? Як?
Словникова
робота.
-
Що
таке Інтер'є́р?(відповіді дітей)
В
перекладі із французької мови — внутрішня частина будинку.
Отже, ІНТЕР'ЄР - це
— архітектурно і художньо оздоблена внутрішня
частина будинку.
– Мати – початок усього, берегиня роду людського.
Робота із
посібником – альбомом
Подивіться на
репродукції картин, що спільного в них?
Слово вчителя.
Багато художників
звертали увагу на образ жінки, матері.
Ось наприклад Леона́рдо да Ві́нчі
— видатний італійський вченийітня 1452 року. У Леонардо було багато друзів
і учнів.
Мадонна з квіткою є однією із перших картин.
,Рафаэль Санти. Одне із прекрасних
картин Діви Марії з малою дитиною.
І робота Тетяни
Яблонської «Молода мати», яка тримає на руках мале диття.
Поетична
сторінка
-
Хто
підготував вірші про маму? (Декламування віршів)
Фізхвилинка
ІІІ.
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Бесіда.
- З яких частин складається тіло людини?
- Що нагадує форма обличчя?
-В яких відтінках вам би хотілося зобразити образ своєї мами? (теплих)
Поетапне
зображення композиції вчителем.
Учитель
звертає увагу учнів на таблиці за допомогою яких можна побудувати обличчя та
тіло людини
- Щоб намалювати портрет своєї
мами,придивіться уважно до її обличчя.
(Діти
ще раз уважно розглядають фотографії своїх мам).
План дій.
-Виконати ескіз
портрета;
- Підібрати теплу
кольорову гаму
-Розфарбувати.
ІУ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Презентація робіт.
Рефлексія
-Що відчували, коли
створювали образ своєї мами, бабусі?
Оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар